Medisch centrum Nijverdal
Wij en onze medewerkers doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Meestal verloopt het contact naar ieders tevredenheid. Toch
kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling of bejegening.
Waneer u over deze zaken binnen onze praktijk een klacht heeft dan zouden we het op prijs stellen als u dit met ons wilt delen.
Dat kan op de volgende wijze:
1. In een gesprek met uw huisarts of een van de andere praktijkmedewerkers.
2. U kunt een klacht schriftelijk indienen.
-Indien u een klacht heeft kunt HIER het klachtenformulier downloaden.
Het liefst zouden we zien dat u uw naam op het formulier zet zodat we u op de hoogte kunnen stellen van de afhandeling.
U kunt ook anoniem iets melden. U vult het formulier in en doet dit in de brievenbus voor in het medisch centrum.
Het kan voorkomen dat u na een gesprek met de huisarts nog niet tevreden bent of dat u vindt dat uw klacht niet goed afgehandeld is. Er is dan de
mogelijkheid om een klacht in te dienen via het Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente. De klacht wordt dan door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld.
U kunt via de website:
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
lezen hoe dat werkt en op welke wijze deze procedure verloopt.